mmylmz Canım merhaba. Ben maalesef özele gitmiyorum ama kendim bilerek ve isteyerek tercihimi bu yönde kullandım. Ben hem Sincan Nafiz Körez Devlet Hastanesi’nde hem de Ankara Şehir Hastanesi’nde takipli gebeyim. Sağlık ocağımızda da takibim var. Sincan’daki doktorumdan aşırı ötesi memnunum ama hastane leş ötesi, Allah ona nasip eder inşallah doğumumu yaptırmayı (COŞKUN ÜMİT). Şehir Hastanesi’ndeki doktorumdan ise memnun değilim. İlgili bir doktor olmadığı gibi bebeğimin kilosu, boyu ya da herhangi merak ettiğim konular hakkında bilgi vermeyi seven bir doktor değil. Muayenelerini kendisi değil asistanı yapıyor zaten ve asistanlar aylık olarak değişiyor. Bebeğim nasıl iyi mi diye sorduğumda, “Neyinin iyi olması gerekiyor ki, kalbinin atıyor olması bizim için yeterli.” gibi bir cevap vermişti bana ama hastane koşulları iyi olduğu için ve son dk herhangi bir sıkıntı çıkmasın diye orada takibime devam ediyorum.( GAMZE YILMAZ) Şehir Hastanesi’nin koşulları çok iyi, odaları tek kişilik ve refakatçi kabul ediliyor. Sincan kötü ama doktorum çok iyi. Ben önceliğimi doktorumdan yana kullandığım için Sincan diyorum.🙏🏻👩👧