Kızlar bir sorum daha olacak size benim dün nişanım geldi ve ben onu akıntı sandım
yapısı farklıydı ama ne bileyim kanlı lekeli ya da pembe olmayınca ihtimal vermedm meğer önemli olan yapısıymış rengi değil
ilk hamileliğin getirmiş oldugu cahillik işte🥰🙈
hiç önemsemeyip birde üstüne oturdum kaç saat ders çalıştım beşik hazırladım vs 🤦🏼♀️
Peki şimdi ne yapmalıyım sancılarımın gelmesini mi bekleyeceğim☺️