Ogretmenhanim92 10+6 yız kızlar ve iki gündür karın ağrım var geçmezse doktora soracağım sizde durumlar nasıl?
Bsrlmnemr Ogretmenhanim92 11+3 'üm mide bulantılarımda ciddi bir azalma var hatta bitti bile diyebilirim. O yorgunluk hissi de azaldı ağrılar oluyor ara ara onun dışında bi sorun yok çok şükür.
Bilgem35 Ben sordum rahim genişlediği için ağrılar çok normalmiş. Dayanılmayacak bi ağrı değil o yüzden artık alıştım. Ara ara bıçak saplanır gibi oluyor ama geçiyor.
Ogretmenhanim92 Bilgem35 benim ki bıçak saplantısı gibi gelip geçen cinsten değil baya uzun uzun ağrıyor😔
Ogretmenhanim92 Seda5959 benimki kramp gibi de değil uzun ağrıyor. Gaz sancısı olabilir mi acaba yada enfeksiyon
Yakamoz__gul Ogretmenhanim92 bizde 10+4 üz. Bende o ağrılar her hafta oluyor. Ama bu hafta biraz daha hafif Allah'tan gecen hafta daha fazlaydı. Zaten tüp bebek bizimki crinona jel kullaniyorum. Doktorum baktı baya bı sıkıntı görmedi ama ilacı kesmeyelim bire dusurelim dedi. İyiyiz çok şükür bı sıkıntı yok
Pnrbtr Ogretmenhanim92 ben rapor aldım. Çünkü bu bulantılarla ne derse girebilirim ne okul yolunu çekebilirim. Okulum 2 saatlik mesafede de 🤦🏻♀️
Yakamoz__gul Ogretmenhanim92 düşük onleyeyici tüm tup Bebek yaptıranlar benzer ilaçlar kullanıyor sanirim. Düşük tehlikem yok çok şükür ama doktor yinede için rahat etsin diye kesmedi bı problem oluşturmuyor çünkü
Ozubu 10+2 olduk bizde 🐣bende hiç ağrı olmadı suana kadar sadece sabah bulantisi ve halsizlik iki kere istifra ettim buzamana kadar