Kubraunal98 Merhaba benim 6 gündür adetim gecikti 2 gün önce idrar testi yaptım negatif çıktı kan versem cikarmi acaba
akovalardan Kubraunal98 idrar testinde çıkmıyor hemen bence bi kaç gün bekleyin sonra kan testi verin ben 10 gün bekledim
Sltn01 Kubraunal98 ben idrar testine güvenmem o testler her zaman doğru sonuç vermiyor. Kan testi yaptır en garanti o.
Minikmucizemizz Kubraunal98 ayni seyleri yasiyoruz tek farkla ben 3. Gunu kan verdim negatif cikti bugun gecikmemin 7. Gunu 10. Gun olmazssam tekrar kan vericem sonra sökturucu kullanicam
Zhrnz Kubraunal98 idrarda cikmaz hemen benim ilk.iki gebeligim15 16 gun gecikmeyle cikti istersen bi kac gun daha bekleyip test yap sonrasina kan verirsin
_defnee Kubraunal98 idrar testine hiç güvenme hamilelikte. Ben verdim hamile değilsin dediler direkt yüzüme. Ertesi gün kan verdim kanda çıktı. Devlet hastanesinde bu arada tahlilleri orda yaptırmıştım
Kubraunal98 mecbur beklemek zorundayım galiba ilk hamileliğimde 2 gün gecikince test yapmıştım çift çizgi belirgin çıkmıştı 10 gün olana kadar yapmicam bakalım hayırlısı olsun inşallah çok teşekkür ederim hepinize💜💜
Kubraunal98 Bu arada şuan kasıklarım ağrıyor ve mide bulantım var bide akıntıdan çok küçük kırmızı bir çizgi çıktı neden olabilir