Valla canım aniden 31+5te erken doğum yaptm en son sezeryana giderken hastane odasında banyoda duş alıp jiletle temizliğimi yapıp girdim benimde en büyük korkumdu ama kısmet sen temiz tutmaya çalış elinden geldiğince ağda öenermiyorlar bildiim kadaryla