U-aksy benimde arkadasım 3 doğum yaptı aynı doktorda alev oral diye bir doktor onu çok övdü kararsız kaldım aslında hastanenin kadın doğum doktorlarından hiç şikayet yok yorumlara baktım baya da araştırdım her doktor için herkes de memnun oldugunu söylemiş