Sevtapdemir Merhabalaar 8+2 yim doktorum sıkıntı olmazsa ekim başı gibi doğum olur dedi tabiki daha çok erken ama neler yaşıyorsunuz, neler hissediyorsunuz merak ettim. Feci mise yanması ve şişkinlik var bende 🤢
Zynp01 Sevtapdemir valla bnde mide bulantısı gibi değil gibi mide yanması var gibi yok gibi çok garip his oluo tanımlayamıyorum bni çok huzursuz tatsız ediyor. 9+0 onun dışında iyiyiz
Srkvk Sevtapdemir Merhabalar bende 7+3 haftalık hamileyim sabahları mide bulantısı için hap kullanıyorum o şekilde düzgün beslenebiliyorum onun dışında depresif bi modum var hiçbir şey yapasım gelmiyor çok tuhaflaştım
Baby19 Sevtapdemir 8+5 teyim miğde bulantısı halsizlik ve yemeklerden sonra özellikle hep bir uyku hali var. Bulantıları azaltmak için sürekli bişeyler yemem gerekiyor normalde bu aylarda herkes kilo verir ben alıyorum🤷♀️
Zynp01 Sevtapdemir inşallah öyle devam eder ama bnm 7. Haftada başladı kusma yok neyse ki ve doktor gttikçe artabilir dedi :/ sabah bulantısına çözüm buldum ama
Ruzgarperisi 19 Ekim görünüyor doğum tarihi .6+4 🙏 bulantı kusma yok . Goguslerde ve karnımda ağrılar var sadece .
Bburcin Merhaba 9+2yim bende ekim 1 sat tarihime göre 3haftadır çok kötü bulantılarım vardı bu hafta bayaa azaldı ama yinede gün günü tutmuyor bel ağrım kasık ağrım var Sırt ağrım başladı iki gündür onun dışında iyiyim 🙈
Ga0312 Bende 6+1 canım mide bulantılarım var bel ağrım ve koku hassasiyetim var rabbim sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin
Ruzgarperisi Duygu62 hayır 2 gün önce doktor baktı . 5+5 dedi.suan 6+0 doktora göre. Kalp atışına bakmadı.ama herşey yolunda dedi şükürler olsun
tugbaayilmazz Kalp atışını ne zaman duydunuz acaba biz 6+6 dayız daha duyamadık ama doktorumuz kesemizin herşeyin yolunda olduğunu söyledi ilk bebeğim açıkcası korkuyorum
Seymaaygzz 6+6 da gittigimde bebegin kalp atisi var ama sana 1 hafta sonra dinletelim dedi bekliyorum haftaya carsamba veya persembe gidicem dinlemeye canim
ggmom 9+6yım ben de 7.haftada kalp atışını duydum ve bulantim basladi o zamana kadar hic bisey yoktu halsizlik oluyor ama güzel beslendigimde geçiyor bende ki en büyük problem gazzzz🙃