Bende 13 haftalığım 1 hafta önce ilk kanamam oldu boşalır gibi hemen hastaneye gittik prolutan yaptılar sonrs kahverengi lekeler şeklinde devam etti derken 3 gün sonra yine aynı kanama oldu yine iğne yaptılar ve progestan 200mg tablet kullanılıyom kanama alanı göremediler 1 haftadır yatıyorum ağrı ve lekelenme geçmedi henüz