Hayırlı cumalar kızlar daha önce 2 kaybım var ve pkoluyum ilk bebeğime femera ile hamile kalıp 22.haftamda erken doğum yaptım ve kaybettim ikinci bebeğime letresan ile hamile kaldım 10.haftamda kalbi durdu kürtaj olmak zorunda kaldım.Size sorum şuandada letresan kullanıyorum bu 3.ayım eğer bu ayda bebek olmazsa ara vermek gerekirmi ilaca doktoruma gitmedigim için soramadım