Arkadaşlar benim herediter anjioödem diye genetik bir rahatsızlığım var. Hiç bir sebep yokken yada stres sıkıntı antibiotik kullanımı gibi durumlarda dudaklarım eklem yerlerim soluk borum... ödem toplayıp şişiyo..bi iğnesi var vurulunca durduruluyo şişme. 9 haftalık hamileyim ve hamilelik rahatsızlığımı tetikledi. Çok sık görülen bi hastalık değil türkiyede sadece 600 kişide var..2 gündür sürekli şişiyorum..doktorlar iğne için tam onay vermediler..belki bu uygulamayı kullanan bi anjioödemli vardır..nasıl bi yol izlenir umarım yardımcı olacak biri çıkar