Ebru9360 Kizlar 37+3 haftaligm haftaya Allah nasip ederse sezeryan dogum yapcam temzligmi yapip aradan ciksin istiyorum ama hamileyken gobege agda zararli diolar aldiran varmi hamileykn
Yeniannee1 Ebru9360 ben hamilelikten oncede şimdi de alıyorum 20 haftalığım henüz bir problem yaşamadım
Pandabekleyenanne Ebru9360 bende hamileyken aldım hep kendim agda bantlarıyla bi sorun olmadı suan sezaryanlıyım almam lazım korkuyorum acır diye
Ebru9360 Yeniannee1 hamileliktenn once bende aliyodum ama hamile kaldgmdan beri hic almadim haftaya dogum var aldirmk istiyorum ama zararli dediler aklim karisti
Mekamu Zararlı mı bilmiyorum ama ben öncesinde de almıyordum şimdi de aldırmayacağım. Beni rahatsız etmiyor.
Ebru9360 Pandabekleyenanne bikac kisi bebege zarari fln olur dedi korktum 9 ay boyunca hic aldirmadim ama haftaya dogum olcak oyle kıllı olmak istemiyorum