sare55 açıkçası ben bebeğimin üstüne yorganını örtmeyi düşünmüyorum içi elyaf dolgu pamuk kumaş. zaten haziran nasipse doğumum. Yan korumalıkları güzel ama genel olarak tekstil ürünleri bebekler için çok da kaliteli diyemeyeceğim. Ama herhangi bir kusur yok ve görsel açıdan çok hoş