Tugcem92 İlk gebeliğim, doktorum 39+0 da alacak kızımı. 39a kadar durmaz gibi geliyor bana hareketlerinden. Buna neye göre karar veriyorlar 38de alıyorlar çoğu kişiyi. Size ne zamana gün aldınız yazabilir misiniz arkadaşlar?
Yavrum_herseyim Tugcem92 Banada dedi 39 da alirim diye bende 38 de alsin istiyorum.cunku cok hareketli ama bilemiyorum tabi hayirlisi olsun
_defnee Tugcem92 Bana devlette ki doktorum çok iyi. O demişti ki özele de gidiyordum aynı zamanda. Özeldeki 38 de almak ister bir sorun yoksa kabul etme şakın demişti. 39 da alınır normali Burdur demişti. 38 de alıp bir gün yoğun bakımda bekletmek çocuğa işkence demişti. Sonra özel hastaneye sana derler ki bak bir gün de orda kaldı para da almıyoruz. Çok sinirleniyordu ya zaten siz aldınız şimdi birde neden böyle diyosun demişti. Bana 39 u dolduracaksın ondan sonra demişti.
Ozgesn Tugcem92 ben 28+3 üm 27+6 da kontrole gitmiştim 1.460 gramdı gelisimi 1 hafta 10 gün falan ilerde dedi doktorumuz . Mayıs bası alırım ama nisan sonu da olabilir dedi benim de 38 e falan denk geliyor gibi
Serenty ParadiseFound bizde o tarihi istiyorduk sonra vazgeçtim biraz daha bekleyelim dedim kıyamadım
Minigim_ Tugcem92 38+5 de alacağım dedi ama kimi bekliyor mesela kardeşim 39+4 de sezeryan oldu bekledi yani doktor o zamana kadar
AysennHE Tugcem92 canim ben bundan onceki gebeligimde bebegimi 39.haftaya kadar bekletmek istiyorum dedim doktoruma o da olur bekleriz sancın suyun gelmediği sürece bekleriz dedi ve bı sorun olmadı çok şükür şimdi bunda da aynisini sordum o da olur dedi bı aksilik olmazsa 39.hafta ortasında istiyorum ☺️
Tucem Benim ilk kızım 36.haftamin ortalarına doğru normal bir şekilde geldiği fakat son dk acilmam olmadığı için sezeryanda alındığından dolayı bu bebiş 37cikartsin bana yeter dedi🤣 38den sonrayı bekletmeyecek gibi geliyor bana
_defnee Tugcem92 bende bilmiyorum doktorun dediği o. Bişey diyemem. Ama özel hastanelerin yaptığı yanlış demek istedi sanırım. Bu konuda bişey diyemem ben canım. Doktorlar daha iyi bilir
Sevgi_yle Tugcem92 ne kadar zamanını doldurursa o kadar iyidir bence.ters bir durum olmadığı sürece.benim doktorum erken alalım dedi benim ısrsrım üstüne 4 gün daha uzattık.allah kısmet ederse kızımda sabırsız davranmaz sa 25 mart ta doğumumuz
Serenty Tugcem92 benim doktorum da sezeryana karar verir isek 39*0 da olur.bebegin gelişimi için daha iyi oluyor dedi.yani bencede mantıklı zaten bebekleri istemedikleri bir şekilde zorla alıyoruz bari biraz daha dursunlar