ZehraKT Bugün doktora gittim ve 8 haftalık olması gereken bebeğim 6+1 olarak görünüyor. Bunun neden kaynaklandığını bilen var mı. Kendi haftasına gelmesi için ne yapmam gerekiyor
Lovebaby123 ZehraKT geç döllenme den kaynaklanmış olabilir. Şuan için geriden gelmesi gelişimsel açıdan değil. Gelişimsel açıdan gerilere düşmesi çok ileriki haftalarda söz konusu. Şu an değil. Sizin ki geç dölllenmeden kaynaklı bi durum dur.
Filizzz66 Geç döllenme olmuştur korkma. Benim görümcemde de aynısı olmuştu adete 3-4 gün kala gebe kalmış bebegi gördüysen kalp atışını duyduysan korkma
ZehraKT Haftada gittiğimde 5 haftalık görünüyordu. 1 hafta geriden gelmesini o kadar önemsememiştim ama şimdi 2 hafta geri görünüyor