Kızlar 21 haftalık bebeğim beyninde iki tarafta kist varmış yani sıvı bugün gittim sağdaki geçmiş solda da küçücük kalmış geçer dedi doktor ama yinede araştırma hastanesi olduğu için araştırıyoruz bende çok korkuyorum isterseniz karninizdan sıvı alıp ogrenebiliriz dediler biz kabul etmedik herşeyi normalmiş ama yine de çok korkuyorum