Kızlar merhaba çatım darmış ama doktorum denicez hakkını vericez dedi o zaman olmazsa sezeryan yaparız dedi . En basından beri normal istiyorum ve doktorum bu konuda çok iyi hatta bana bazen çatısı dar olup bebek balık gibi çıkanda var yani bebege ve acılmaya baglı sanırım 🙏🏻 Her şey yolunda ama yapabılırmıyım acaba diye merak ediyorum