O haftalarda benimde başlamıştı hatta doktora yazmıştım şikayetimi sonra normal dedi rahim doğuma hazırlıyomuş kendini kemiklerde aralanmalar oluyomuş normal yani hiç korkma şuan 35 in içindeyim dahada arttı diyebilirim doğurana kadar geçmiycek onu söyleyebilirim