Bende bugün 38 haftalık oldum. İki gündür de hastayım her yerim ağrıdan dökülüyor iki gecedir sıtma tutuyor sabaha kadar 3 kez kıyafet değiştiriyorum ya üşüttüm ya doğum korkusu stresi hasta etti beni 😢 bnde artık eski hiperaktif hallerime kavuşmak istiyorum hemde yavruma tabikii 😊 hamileliğimin ilk zamanları bulantı kusma vs cekmediğim için hamile olduğumu son 2 haftadır iyice ağırlaşınca anladım ki gecen haftaya kadar çalışıyordum daha ben.. kasılma nasıl oluyor bilmiyorum ama belime bazen hafif ağrı giriyor ya hastalıktan ya da bebişle mi ilgili onu bile ayır edemiyorum hiç bile bilmiyorm yarın randevum var merakla bekliyorum artık ..