Arkadaşlar 35+2 hamileyim ama bu hafta suyumun azaldığını, karın çevresinin 3 hafta geri olduğunu, bebeğimin 2 haftada 150 gram aldığını ve toplam 2 kg olduğunu öğrendim. Doktor iri bir bebek bekliyoruz zaten felan dedi kötü demedi ama az olduğunu belli. Bir de anne baba olarak uzun iriyiz😰beslenmeme de dikkat ediyorum. Neler tavsiye ediyorsunuz. 3 kg doğsun yeter diyordum şimdi 2.500 den şüpheliyim😰