canım bende niğdedeyim devlette olacagım ıkıncı sezeryan benım senin ilkse devlette zorunlu sezeryan yapıoşar ıstege baglı yapmıolar bude hayat hastanesınde varmıs bi kadın dogumcu yenı gelmıs. ama hastaneye fılan ne kadar guvenılır bılmıyorum yeni doğan dr varmı yokmu ıyıce arastırman lazım