selineliz07 Ceku benimde ayni canim 35 haftaliga giriyoruz 33 den beri ayni sorunu yasiyorum doktoruma sordugumda hem dogum yaklastigi icin demisti hemde bebek artik karna sigmadigi icinmis
matruskaa Ceku 29.haftadan beri yapıyor canım benim bebeğimde iki kere doktora gittim muayene harici sırf bu yüzden hiç bir sorunu yok doğuma hazırlık ya da pozisyonundan dolayı diyor doktorum ama insan tedirgin oluyor
duha13 Ceku bir yerde toplanıp karnın sertlesıyorsa sonra tekrar yumusuyorsa kasılmadır eğer duzenlı ve sık oluyorsa mutlaka doktoruna bıldırmelısn
Benhepbeklerim Benim de cevap aradığım bu sorun galiba karnım taş gibi sanki hiç iyi değilim neden olur ki
duha13 Ceku bebeğin bir anda kendını toplaması sertlesmesı sonra tekrar bırakması duzenlı aralıklarla oluyosa kasılmaların ihmal etme
Tyk53 Bebek toplandgnda elinizle okşadgnzda yda pozsyon degstgnzde geciyosa yalancı dogm kasılmssıdr. Geçmiyosa dgum sancısıdr
SeherDalamanOkunakol Ceku canım o toplanma değilmiş bende öyle biliyordum doktoruma sordum doktor onun yeri yeterince dar nereye toplanıyor o kasılmalar şişlikler yalancı sancı dedi 😂
OglusumuBeklerken Banada doktorum vucut kendini doguma hazırlıyor dedi normal dedi cok sık olursa gel dedi yarin zaten nst ye gircem bakalım ne çıkacak 😇 34+4uz bizde😊