1 hafta önce spinal Doğum yaptım belden bir iğne yaptılar çok korkuyordum ama hiç hissetmedim 5 saniye sonra bacaklarımdan ayaklarıma doğru sımsıcak bir şeyler hissettim sonra hiç hareket edemedim ve hiç bir şey hissetmedim Doğumdan sonra odaya aldılar beni hala bacaklarımı oynatamıyordum yarım saat bir saat içinde hareket ettirmeye başladım karın bölgemde biraz ağrı oldu ama hemşirelere ağrı kesici yapmalarıdır istedim yaptılar ağrım kalmadı yani çok zor bir yanı yok korkulacak hiç bir şey yok 🙏🏻 Rabbim hayırlı doğumlar hayırlı evlat nasip etsin 😊♥️