Serap_79 Kizlar 35 haftalik hamileyim. Bende ne kadilma oluyo ne yalanvi sancı. Bazen diyorum sanci olsa nasil hissedecem gercek mi degil mi. Cokta korkuyorum açıkçası 😔
Happyprincess Serap_79 36+4 üm bende ne ağrı ne sancı var. Sadece bebek çok toplanıyor ve karnım sertleşiyor okşayınca da geçiyor. Kasılma bu mu bilmiyorum. Sanci olunca anlaşılıyor diyorlar ama bekleyip gorucem artık
Yesim37 Benimde ilk gebeliğim 35 haftaligim ama oğlum ters donmedi hala sancım gelicek diye korkuyorum ters diye sezaryana alinirim diye😔
Serap_79 Yesim37 normalde bu haftalar doner canım. Doktor bana dedi psikolojini bozma stres yapma birseyi sadece nornal dogurcam de ona hazirla kebdini dedi. Sende oyle yap. Tedirgin olma