Berfin_kycn Kızlar temmuzun sonunda doğumum olacak yine de allah bilir🤦♀️😄😁hava aşırı sıcak olacağı için kalın takımlar giydiremeyiz anca penye zıbınlar felan ilk bebeğim olacağı için tecrübesizim🤦♀️yeni doğan bebeğe neler almalıyım kıyafet olarak kaç zıbın yada kaçlı takımlar almalıyım birde ince kundak yapacam mutlaka şanlıurfa da yım kundak mutlaka yapmayı düşünüyorum ona göre neler alayım ben 1 tane tek penye 10 lu takım almak istiyorm diğerlerinden kararsız kaldım yeni doğan 0-3 ay oluyor zaten değil mi? 0-3 ay kaç takım almalıyım neler almalıyım 3-6 ayda almalı mıyım lütfen detaylı yazar mısınız 😍🥰😘😘
04052016mh Berfin_kycn ayyy urfaysa sen uzun kollu sakın alma bence o sıcakları iyi bilirim hemde kundak yapacakmışsın zaten kısa kollu zıbın yeter kundağın içinde de olacak. Bebeğin ne kadar doğacağını bilmiyorsun o yüzden 0-3 sadece hastane çıkışı al geri kalanı 3-6 al dedi tecrübeli arkadaşlarım bebek küçük olsada 0-3 sadece bir kaç defa giyebiliyormuş 3-6 kolunu falan katlar giydirirsin dediler
Tubasim Berfin_kycn canım bende temmuz annesi olcam insallah Adana’da yaşıyorum. Ben şöyle düşündüm klimada yatarsa uzun kollu giyer mutlaka, klima kapalı olursa normal kısa kollu zıbınlarla durur
Cigdemveminik Berfin_kycn benimde temmuz sonu olacak doğumum nasipse istanbulda yaşıyorm ben aldklarıma alacklarma göre yazaym sna yenidoğan zıbın 7tane 1-3 ay zıbın 10 tane askılı 3-6 ay zıbın 12 tane kısa kollu 6-9 9-12 ay zıbın 10 ar tane tişört kol ve uzun kollu dış giyim olarakta 4 tane yenidoğan takım 1 tane 10lu yada 5li h.çıkışı 1-3 ay takım yada tulum 4 tane 3-6 6-9 ları biraz dha kalın takım hırka yelek yani aslında mevsimine göre hangi ayda kaç aylk oluyo ona göre alırsın birde apız mendili müslin battaniye bitane kalın 2 tanede penye battaniye bu şeklde bnm liste unuttklarm olanilr tabi😌
Berfin_kycn 04052016mh bende ilk kısa kollu düşündüm ama tecrübeli tanıdıklarım var dediler ki kısa kollu bebeğğin vücudu daha o havaya alışmadığı için yinede soğuk olabilirmiş onu da geçtm kundak yaparsn yarım kollu pişik yapabilirmiş kollarını o yüzden korktm olmazsa 3-4 kısa kollu 3-4 uzun kollu alırm sadece zıbın
Tucem İlk dönem bebeklerin vücudu çok üşüyor.bu yüzden muslin,keten veya çok ince pamuklu kumaşlardan uzun kollu giydirebilirsin.sonrasinda vücudu alışınca zaten anlayıp ona göre yarım kollulara geçiş yapabilirsiniz
Tucem Berfin_kycn ne kadarı sana kalmış bişi ama özellikle atlet en az 10tane olmalı pijama ve günlük giymeye de altlı üstlü veya tulum tarzı en az bı /10tane daha alman lazım