Deletedmom217 gfazlioglu premium care kullanıyoruz. Yeşil olandan aldık o pampers diye geçiyor hiç memnun kalmadım. Tekrar premium care e döndük
Tamam gfazlioglu 3 çeşit -pure -premium care -aktif bebek -külot bez Ben yenidoğan’dan itibaren premium care kullanıyorum.Memnunum.(fiyat sıkalasına göre sıraladım.Bez de kalite bebeğinizin konforudur.)
tiniminianne Ben ilk bezimizi pure alacağım canım beyaz paket olan, en temiz içerik ve en az pişik durumu onda gözlemlenmiş. Tabi stok yapmayacagım uyarsa ondan devam uymazsa sleepy almayı düşünüyoruz. He birde babyturco var onada güzel diyolar bakalım
gfazlioglu tiniminianne Carrefour da 37 ₺ ye düşmüş fiyatları bilmiyorum da bende ondan alayım o zaman teşekkür ederim
Degisken Prima pampers prima premium prime pure 3 çeşit var eskiden prima uyu oynada vardı turuncu paket ben onla büyütmüştüm. Şuan için en iyisi pure . Diğer yazdıklarımda kimyasal var. Ama pure a alışan bebeğin poposu sonra başka bezlere alışırmı bilmiyorum.çünkü pure ile devam etmek maddi açıdan zor.. ben direk molfix pure aldım sleepy de aklımda .. prima kullanmayacağım..hangi bez olursa olsun pamuklu olmasından yanayım.
Degisken gfazlioglu yani tam olarak demeyim yaşanıp görülecek . Ben prima premiumla başlamıştım ilk ay.yeni çıkmıştı o zaman.turuncu primaya geçmiştim sorun olmadı. Ama başka bebek kıpkırmızı pişik oldu aynı bez ile. Bense turuncuyla bitirdim bu bez işini.arada da yıkanabilen bebek bezi kullandım.
masalsii gfazlioglu benım yeğenlerimin ikiside uzun süre bezlendi bırakamadılar ve prima premium care kullandı abim hep asla sızdırma pişik yapmadı büyüdükleri halde bile bende prima aldım 2 paket 1 numara inşallah memnun kalırım bakalım