Skaymak benim de yüksekti ama 16lardaydi 34.haftada cıktı kan idrar ve idrar kültürü veririm onlar temiz çıktı üreme vardı ardından 24saatlik idrar verdim 1 hafta ölçüm yaptım yine aynı şekild 14 15 felandi olaca başladık 38 de kestik cunki ilaçla 10 11 e düşmüş bu doktorum keselim bide öyle deneyelim dedi düşmeye başlamıştı bu arada diyete başlamıştım ödemim çok oldu renkli dopler felan çekildim hergün de gidip kalp atışına bakıyordum sağlık ocağında hareketlerini takip ediyorsun doğumda 1 ay sonra tekrar 16 lara cıktı ama sonra düştü doğumdan sonra vücut kendini tiparliyormus dikkat edilmesi gereken bir konu