Selam anneler, 28+4 üm. Az önce kontrolden geldim, doktor oğlum için iki hafta önden gidiyor, 1400 olmuş dedi... Yapısal olabiliyormuş bu durum ama böyle giderse normal doğumu zorlaştırırmış. Ben de çok çok yiyen bir insan değilim, kilo alımım da normal seyirde ama şimdilik bebiş önden gidiyor. Kimler kaçıncı ayında ve bebekler nasıl ☺️