MerveYarennn Ben ilk kaybımdan sonra hep Dr.Haşim bey’e gittim aslında memnunum. Beylikdğzü medihause hastanesine giden var mı doğum için şimdi 32 haftalığım doğum yaklaştı. Bu yüzden araştırıyorum iyilermi diye.
damlanne MerveYarennn bende medıhaus kamer tezer özere gidyorum memnunum ama 24. haftadayım doğum yapmış tecrübeli anneler daha iyi bilir..
MerveYarennn damlanne bende anormalim sona geldim nerdeyse öyle merak ediyorum 😂 bide bişey sorucam kamer betin falan numarası var mı sende bişey olduğunda sorabiliyor musun?