suzankurdas benim doktorum Çınarlı hastanesinin ortağı zaten Tahir bey oraya yönlendirecekti ama radyoloji uzmanıymış Anıl bey yani Allah korusun girşey görürse tehlikeli olarak pernatolojiye yönlendiriyormuş. Bende 2 kere masraf olmaması adına Alsancak’taki Barış büke Perinatoloji doktoruna gidicem direk işin uzmanına görünmek her zaman daha iyidir. Nasipse çerşamba günü gideceğiz normalde 500 TL ama Tahir beyin hastası olduğum icin 400 TL olarak anlaştık.