Arkadaşlar 3 ay önce düşüğüm oldu şuan 4+6haftalık gebeyim bugün doktora gittim fakat bebek gözükmedi sadece kese var.Normalde gözükmesi gerekirdi dedi ama olabiliyor böyle dedi.Bu durumu yaşayan var mı ? İlk gebeliğim düşük olunca çok etkilendim çok korkuyorum 😞