esideger bende oraya gidiyorum kenan beye sezeryan olan arkadaşlarım var çok memnunlar ekibi falan çok iyi çok ilgililermiş ama normal doğumu hiç bilmiyorum bende normal istiyorum şartlar el verirse😊 yapan ve memnun olan fikirlerini yazarsa rahatlamış oluruz🌸