16+1 haftalık hamileyim 3 gündür sağ boşluğumda bir ağrı var anlayamadığım gaz ağrısı gibi ama öyle bir problemim yok.kimisi üşütmüşsündür diyor kimisi bebeğin büyüyor içinde yer açılıyor diyor ama sadece sağ tarafımdamı açılıyor bu yer anlamadımkı. yaşayan varmı benzer durum korkmalımıyım?