54321 Kızlar yarın tam 40 haftalık olacagım yalancı sancılar dışında hiç belirtim yok nasıl olacak yaa 😧
Gzgr 54321 Benim de son 2 ama hafif kasik agrilari disinda bir belirti yok.Doktorunuz ne zamana kadar bekleticek planladiniz mi?
Gzgr 54321 Hayirlisi olsun.Benim kiz da gelmezse pazartesi yatis yapicak agri kuruyle baslaticak.Ama coook korkuyorum🙈🙈