Kızlar uyuyamıyorum, sinirlerim bozuluyor sürekli ağlıyorum. Antidepresan kullanıyordum, sonra hamile olduğumu öğrenince birden bıraktım. O mu mahvetti beni bilmiyorum zaten mide bulantılarım kusmalarım huzursuzluğum hat safhada, bir de uyuyamayınca hiç dinlenemiyorum, kendimi çok kötü hissediyorum fikir verin ne yapacağım kızlar daha 7. Haftadayım bu 9 ay boyunca böyle gitmez aklımı kaçıracağım😢 hafif sancılarım var kasıklarımda ama doktor birşey yok diyor 1 hafta hastanede yattım yeni çıktım daha. kalp atışlarını bile duyamadık☹️ Çok huzursuz ve mutsuzum insanlardan kaçıyorum, konuşmak istemiyorum. Sizlerin gebeliğinde de böyle sorunlar oldu mu, yoksa ben antidepresanı ani bıraktığım için mi oldu acaba? Her anım sinirle, öfkeyle geçiyor elimde değil. Eşim de yanımda yok yalnız geçiriyorum tüm bu dönemleri 😔