Atlasozanb Arkadaşlar dün geceden beri başımın ağrısına duramıyorum çıldırırcasına baş ağrısından göz kapaklarımı kaldıramıyorum bana yardımcı olun lütfen 🙏🏻 32haftamız bitiyor inşallah 🙏🏻
miniksusaminannesi Atlasozanb 30. haftamdayım ve 10.haftadan itibaren çok şiddetli baş ağrıları yaşıyorum. Bunu çekmekten başka bir yol yok maalesef. Ama hafifletecek bazı yöntemler geliştirdim. -magnezyum yağı(eczanede satılıyor nöroloji uzmanı önerdi bana da.) ile masaj yapılabilir -tülbent ile sıkıca başını bağlayabilirsin -buz kompleksi yapabilirsin(soğuk uygulamanın faydası var.) -her sabah uyandığında yüzünü ve enseni buz gibi su ile yıkayabilirsin(bu gerçekten ağrının önüne geçiyor bence) çok geçmiş olsun🌸
EbruCnr Atlasozanb İlk hamileliğimde bende de olmuştu Gözlerimi açamıyordum tansiyonum düşmüş gibi kararıyordu gözlerim baş ağrısından İlaç içmeden uyuyarak hafif masaj yaparak atlatmıştım Tahmin edebiliyorum durumunuzu İnşallah geçer hemeen
Adabkc Atlasozanb benımde migren baş ağrısı aylardır baş edemediğim. Parol tablet bazen etkı edıyo ama cogu zaman 2gunde 1 hastanede serum takılıyor cok zor allah yardımcın olsun
Mommbabyy Migren olmuş olabilirsin canım. Bi ara uzunca bi süre benimde ağrıdı parol da hiç etki etmiyo direndim günlerce kendiliğinden geçti. Örtü filan sıktır alnına. Masaj filan belki iyi gelir ve ışıklı ortamda durma
-Defnee- Merhaba, gebeliğimin başından beri migren atakları geçiriyorum parol maalesef hiç bir işe yaramıyor. Soğuk kompres yapmak rahatlatıyor. Jel formunda soğutucular mevcut onlardan edinmenizi tavsiye ederim ♥️