Kızlar merhaba 33+6 haftaligiz. Iki gündür sol kaburgamin altında müthiş bir ağrı var. Bıçak saplantısından daha korkunç ve şiddetli. Ilk hamileliğim de değil. Dün iki ayrı özel hastaneye gittim serum verip gönderdiler. Normal dediler. Eşimle de çok sorun yaşıyorum. Çünkü o sadece iyi gün eşi, kötü gün değil. Ne zaman hastalansam yada agrım olsa çok kötü kavga eder benimle. Zerre vicdan yok içinde. Sabaha kadar salonda uyudu sabah da hic birsey yokmus gibi kalkti işe gitti. Kafayi yiycem burda Iki gündür uyku uyuyamiyorum ve durmadan ağlıyorum napmam lazım nolur söyleyin.