Nesliyy Evet rahmin orda ki kemikler çok ağrıyor sağ dan sola dönmek çok zorlaşti 36+1 deyiz. Hatta gece sancim var diye sayıklamışım ağrılardan eşim sabaha kadar başımda uyumamış 😀 ben uyudum şancı varken uyumaz ki dedim o uyumamış garibim . Bebeğiniz büyüyor ağrılarınız çoğalacak canım korkma yani .