Kızlar 3 aydır çatlatma iğnesi deniyorum ben bugün 12. Günüm kan vermelimiyim sizce ? Bide ayrı bi sorum var diğer tutmayan aylarda çok fazla akıntım vardı ve göğüslerim iğneyi vurdurdugum gün hassaslasmıstı. Şimdi adetime 4 gün var yeni yeni şişmeye ve hassaslaşmaya basladı yani diyorum diğerlerlerinden farklı yasıyorum belirtileri acaba tutmus olabilir mi ? Bide bel ağrım ve arada kasık sızlamam var