Günaydın az önce çok güzel bir rüyadan uyandım ♥️ 7+6 yım kız erkek takıntımız yok ama eşim kız cocuklarını cok seviyor sadece yine de tek duamız sağlıklı hayırlı bir evlat 🙏 sabaha karşı uyudugumda rüyamda bir bebegim olmuş çocuk odasında küçük bir yatagı vardı orada uyuyordu eşim getir ben ayagımda sallıyım dedi pembe ayıcıklı bir carsaf götürdüm yastıkla birlikte ☺️ Sütüm gelmiyormus rüyamda bebegin yanına gidip emdirmeye calıstım canım acıdı o sırada göğüs ucum yani . Sonra emmedi bıraktı bir daha denedim elimle gögüsüme masaj yaptım ve sütüm aniden bebegin suratına geldi 🤷🏻♀️😄🥰 en net bunları hatırlıyorum birde kokluyordum ve ne kadar haklılarmış ne güzel kokuyor diyordum ♥️🐣 inşallah sağ salim kavuşurum bende 🙏🙏🙏🙏