Hafsa57 14 haftalik gebeyim bir iki haftadir kanamam olduğu için tedavi görüyordum progesteron ve gunde bir kere igne olarak içerdeki kananm sona ermişti az az kahve rengi akintim oluyordu ama bugün kahverengi akintim artti normalmi ve daha önce bunu yasayan oldu mu?
Es_69 Hafsa57 Kuzum progestan fitili kullandirttmiyirlarmi, bende kahverengi akinti var die 7. Haftada basladilar bittiydi, dun baska doktora devlete gittim kese assgda dendi korkuttular geri ayni fitile basladilar acile git gine kanamam var diye bii
Svlyery Hafsa57 doktora gitmelisin bende ayni durumlardan gectim ve artis olduginda mutlaka hastahaneye gitmemi soylemisti doktorum.
Ftmnrr Bende 14+4 üm aynı durum yüzünden hastanede yatıyorumiki gundur progestan ve pruluton iğne yapıyolar suan azaldı epey cok az lekelenme var benım pıhtıda gelıyodu
Hafsa57 Cevaplarınız için tessekkür ederim tekrar igne yaptı ve eger devam ederse tekrar acil e gelmemi söyledi dinlenmem gerekiyormuş