Sekuhan Oğluma hala isim bulamadık 25. Haftadayım. Önerileriniz var mı son dönemde kimler oğluna hangi ismi koydu ya da hangi ismi koymayı düşünüyor 🤩
1dem Sekuhan 33 olduk bizde bulamadık bir erkek ismi. Ben yiğit diyorum ama eşim ikna olmuyor. Oda ufuk umut ilker diyor. Diyor da diyor. 🤦
58_edaygmr_58 Sekuhan benim oğlum olsaydı ismi hazırdı yiğit olucak tı ama sonradan kızım olacağını öğrendim 🌸 Başka olarak yağız doruk Poyraz Eymen çınar da çok güzel isimler düşünebilirsin
Demetsener Bende bulamamıştım en sonunda bulduk benim ben begensem eşim beğenmiyo eşim begense ben beğenmiyorum en sonunda Doruk olmasına karar verdik😂 inşallah fikrimiz değişmez bdaha😂😂