serabistan Sancı ve o can yakıcı iğrenç Mide bulantılarını bir daha yaşamak istemezdim..İlgiyi,ayaklarımı uzatıp hiç bişey yapmamayı,uykuyu,bebeğimi içimde hissetmenin verdiği mutluluğu ve aşerdiğim şeyi yememin verdiği hazzı tekrar yaşamak isterdim😍❤