Ayynen bende 18. Haftalarım da falan boyleydim ama hamilelikten önce de uyuyamama problemi yasamistim hep korkuyordum ilerde hamile kalirsam uyuyamazsam ilac da alamicam ne olck diye oldu sonra kendi kendime telkin verdim uyumayim ne olck illa ki geçecek vs diye tabi agliyordum sikiliyordum devamli dusunuyordum niye uyumadim diye simdi 22 +3 dun uyuyamamistim mesela bugun uyumusum bide uykun gelmeden asla yataga girmeyin çünkü psikolijikmen uyumaya zorluyorsunuz ve olmuyor bu da cok ca sıkıyor akışına bırak Rabbim bebege hazirliyor bizi uykusuz kalmayı ogrenin diye hep bunlarr yillarca uyuduk da ne oldu 😊