Yildizim benim de doğumum bir iki haftaya olacak. Çok korkuyorum epidural ignesinden ama yazdıklarınız içimi çok rahatlatti. Benim doktorumda 6 ay önce doğum yaptı, o da dediğiniz gibi muhakkak epidural yaptır, çok rahat edersin dedi. Inşallah benim doğumum da sizin gibi kolayca geçer 🙏