Kızlar aslında çok kasılmıyorum ağda yaparken ama benim bebeğim 2 haftadır aşşağıda doktorum izinde ve ebelerde önemli değil dediler neyse işte ağda zamanımda geldi ama korkuyorum acaba kasılma falan olur mu diye kadınlar klubündede okusun bi kaç kadın Doğuma gitmiş ağdadan sonra bi akıl verin napıyım ben jilet yapsam 2-3 güne yine çıkacak bu arada 27 haftalık gebeyim🙁