alakayamaydanoz Selam kızlar. Haftadayım. Kontrollere ilk başta devlette son aylara doğru Medipol de devam ettim. Doğumumu da bu hastanede düşünüyorum. Medipol de doğum yapan var mı acaba ?
Snmdnz alakayamaydanoz bana uzak oldugu icn gidemiyorum ama cevremde gidenler gayet memnun hatta p.tesi dogum yapti bi yajinim orda
alakayamaydanoz Ftmhmt bi kontrolüme ona gitmiştim. Çok tatlı ve samimiydi. Sonrasında nedense değiştirdim ve Pelin hanımla devam ettim🙃
Ftmhmt Ecek hiç görmedim ama birdahaki gittiğim zaman boş odası varsa rica edeceğiö görmek icin ona göre organizasyon ayarlayacağım çünkü
Ftmhmt alakayamaydanoz evet o zorunlu sezeryan fiyatı. Ben isteğe bağlı olduğum için 4800 ödeyeceğim😬
Melisabkc Öyle bir farkta mı var 😏 ben Avcılar medicana ile görüştüm sezeryan 2800 dedi ama zorunlu isteğe bağlı falan demedi ozaman daha mı yüksektir isteğe bağlı olan ? 🙄
Hulya27 Bende 33+4 tugba Şerife Hanm gidiyorum çok memnunum hastaneden bnde orda doğum yapılan inşllah
alakayamaydanoz Ftmhmt onun dışında ayrı birsey yok yani. Bende normal istiyorum ama bakalım hangisi benim için daha iyi olacak ona da doktor karar verecek