Semiha89 Kızlar bu haftalarda sizin nasıl gidiyor ben cok zorlanıyorum halsizlik yorgunluk hat safhada ve calısıyorum bu haftayı zor bela bitirdim nedense rapor almaktan da korkuyorum dr gidip istemeye cekiniyorum galiba...
22042018 Semiha89 bugün tam 23 olduk bende de durumlar aynı . Göz kapaklarım yapışıyor sanki sabah kalkamıyorum. Halsizim 😢
Semiha89 22042018 yanlız olmadıgıma sevindim bende ben mi abartıyorum diye düşünmüştüm. Acaba kendimizi ne zaman iyi hissederiz böyle yorgun halsiz işe gelmekte zor oluyo
Gulanelis Semiha89 hayır ama kpssye hazırlanıyorum ve geceleri sebepsiz uykudan uyanıp bir daha uyuyamıyorum:(
Canacan 24+5 haftalık hamileyim 2 haftadır öyleyim uyuyorum ama sabah İnan çok yorgun oluyorum hiç uyumamışım gibi çok halsizim 😞inşallah düzelir kısa zamanda 🤲🏻❤️
[silindi] 23+3 günlüğüm ve benimde aynı 😣 gözlerim birbirine yapıştırılmış gibi oluyor sabahları bir türlü açamıyorum ve sürekli midem yanıyor.. aşırı derecede yorgunluk halsizlik ve isteksizlik var 😔
[silindi] Semiha89 24. haftamızı tamamladık çok şükür hayırlı olsun 🤗 Rabbim bebeklerimizi hayırlısıyla tam vaktinde sağlıkla kucağımıza almamızı nasib etsin İnşallah 😇
Nur99 Semiha89 gündüzleri iyiyim enerjim akşamları maf oluyorum dinleniyorum mecbur yapacak bir şey yok. Geçen tansiyonum yediye beşe düştü gece☺️💕
Belmaaa Semiha89 bugün 24 oldum ve gerçekten bir haftadır çok yorgunum hele iki gündür bel ağrım kıvrandırıyor beni. Sabahları kalkamıyorum akşamları yorgunum hep uzanıyorum iş yapmak istemiyorum bu halde çalışmak en zoru her sabah kalk giyin işe git gel yemek ev derken bıkmış durumdayım sanırım hamile depresyonuna giriyorum
Semiha89 Belmaaa ayy cok zor eşiniz yardımcı olmuyor mu ben sabah 6:30 da servise binip akşam 20:00 de evde oluyorum ancak eşim yardımcı oluyor yoksa daha da zor. Evde vakit gecmez die izine de cıkamıyorum bakalım hayırlısı
Belmaaa Semiha89 haftasonu temizlik yapıyoruz oluyor haftaiçi de masayı topluyor bulaşıkları yerleştiriyor çamaşırları asıyor aslında baya yardımcı ama işte yorgunum yine de annem gelse biraz rahat etsem diye gün sayıyorum