Bir de arkadaslar, yazdiklariniza istinaden sunlari da eklemek isterim. Ozel hastane oldugu icin tum testler pahali (ama bir Medicana ya da Acibadem’e gore de uygun 😅)
Elif hoca benden her test istediginde, bunu aile hekiminden giderek ucretsiz yaptir, bunu disarida daha uyguna yaptirabilirsin diye en bastan bilgilendirir ve ben de cogu testi disarda ucretsiz yaptiririm. Ama mesela ikili test icin radyologun degil, muhakkak perinatologun bakmasi gerektigini de soylemisti. Onu da kendi tercihimle medipol’de yaptirmistim (perinatolog Emine Hanim harika bir kadin 😍). Yani sizi asla yormaz ve alternatifler sunar.
Ayrica numarasini da verir merak etmeyin 😊 ama kendisi cok yogun, mesaji gormeyebilirim aramayi dene demisti bana. O an acmasa bile mutlaka geri donecektir.
Hepinize endisesiz, rahat bir hamilelik diliyorum ♥️