Handesiir uyku sorunu yaşamıyorsun çünkü uyku diye bisey olmuyor. Uyumaya çalışınca daha çok geriliyorsun. Her saat başı , bazen yarim saatte bir çişin geliyor. Sağından soluna dönemiyorsun, bacakların ağrıyor sürekli gerinme hissi oluyor.
Bunlar benim yaşadıklarım umarım sizde olmaz.