Sudesude Kizlar 6 7 haftalik gebeyim doktora gittim düşük tehliken yuksek dedi kese bozulmus kan etrafinda cok dedi kanamam da 5 gundurdur var napicam aklımı kacirdim yardimci olur musunuz ? 🙁
OzlEmrah Sudesude Geçmiş olsun Allah yardımcın olsun seni çok iyi anlıyorum nasıl korktuğunu kolay değil çünkü 😞 kesen bozulmuş düşük mü yapıyorsun dedi düşük tehliken mi var dedi ? herhangi bir İlaç veya iğne verdi mi sana veya fitil düşük olmaması için ?
TospikAnne Sudesude bu arada çok ama çoook geçmiş olsun. İnşallah Rabbim bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😔
TospikAnne Doktorun bunun için sana tavsiyesi neydi peki? Hani düşük tehlikesi olanlar genelde bebek orda tutunana kadar yatarlar hiçbirşey yapmazlar çünkü. Sana yat dedi mi?
Sudesude Bana dedi kesen bozulmus duser bence bu dedi dedim ilaclarim var devam edeyim mi sen bilirsin dediiii
Melekkkk Allah korusun bebeğini sana bağışlar inşllh çok zor bir durum kanaman aşırımı hiç kesilmedimi